czwartek, 28 lutego 2013

Post #0

Witajcie!

Hi everybody!

Jesteśmy przyjaciółkami, postanowiłyśmy stworzyć coś wspólnego.

We are friends from Poland, and we wanted to make something ours.

Mam na imię Inga i ja wprost LOVELOO modę, podróże, fotografię i gotowanie (to brzmi jak perfekcyjna pani domu, lol. Na marginesie więc dodam, że jestem straszną syfiarą i nie cierpię pomidorów). Marzę o podróży do Indii, Azji i Barcelony. I Stanów. I może też stopem przez Europę... 
Na blogu będę pisała kolorem szarym :>

My name is Inga, and i LOVELOO fashion, travels, photography and coocking (it sounds like perfect house wife so i'll add that i'm really messy and i hate tomatoes). I'm dreaming about travel to India, Asia and Spain. And USA. And maybe through the Europe too...


Ja nazywam się Ania i ja wprost LOVELOO architekturę wnętrz, modę i kuchnię. Chciałabym wyjechać do Ameryki i zwiedzić stan Arizona. Spróbować wiele potraw pochodzących z innych krajów.
 Na blogu będę pisała kolorem brązowym :3 


My name is Annie and i LOVELOO architecture, fashion and coocking. I'd be really happy to come to America and visit Arizona, try lot of diffrent dishes from countries all over the world.


All translating by Inga. I'm really sorry for all the mistakes, but i'm still learning english.

See you guys!
Do zobaczenia! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz